Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Hassan, Azize" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    NEW PARADOX IN TOURISM EDUCATION: TOWARDS MUSHROOM INSTRUCTORS
    (Ordu Üniversitesi, 2013) Altunöz, Özlem; Koç, Burcu; Hassan, Azize
    Personality, vocational and human relations characteristics of instructors work in institutions of higher education will affect before and after graduation competences of students significantly. The problems are caused by lack of these characteristics will create different cancer points in tourism education. At this point, rather than increasing the number of institutions, encouraging and ensuring the internal or educational development in existing institutions is extremely important. In the scope of this study, although focused on the point of students’ evaluation of teaching staffs’ characteristics, also touching on the different internal problems of institutions are effective on achievement, entrepreneurship, feeling and motivation of the students is one of the purpose of the study
  • [ X ]
    Öğe
    Turistlerin  yeşil  pazarlamaya  yönelik  görüşlerinin  demografik   değişkenler  kapsamında  incelenmesi
    (2014) Altunöz, Özlem; Arslan, Ömer Emre; Hassan, Azize
    Doğada  bulunan  hiçbir  kaynak  sonsuz  değildir.  Yeşil  pazarlama,  kıt  kaynakların  ihtiyaçları  karşılamaya   devam   etmesini   sağlamak   üzere   sürdürülebilirliğini  hedefleyen   bir   yaklaşım  olarak   nitelendirilebilir   ve   uluslararası   platformlarda   sıklıkla   ele   alınmaktadır.   Yeşil  pazarlama   felsefesini   anlamak,   benimsemek   ve   uygulamak   temel   sermayesi   doğal  kaynaklar  olan  turizm  işletmeleri  için  daha  önemli  hale  gelmektedir.   Giderek  bilinçlenen  toplumun   çevreye   olan   duyarlılığı   da   giderek   artmaktadır.   İşletmelerin   hedef   kitlesini oluşturan   tüketicilerin   çevreye   olan   duyarlılıkları   ise   işletmeleri   çevreye   duyarlı   olmaya  zorlayacak   itici   bir   güç   niteliğindedir.   Bu   kapsamda   çalışmanın   amacı,   turistlerin   otel  işletmelerinde   yeşil   pazarlama   faaliyetlerine   ilişkin   tutumlarını   belirlemek ve bu tutumların   demografik   özellikler   kapsamında   nasıl   bir   değişim   gösterdiğini   incelemek  olarak   belirlenmiştir.   387   kişi   ile   yürütülen   anket   uygulaması   ile   toplanan   veriler   çeşitli  analizlere  tabi  tutulmuştur.  Araştırma  sonucunda  eğitim  düzeyi,  yaş   ve  gelir  ile  beraber  çevreye  yönelik  duyarlılığın  arttığı  ve  kadın  turistlerin  erkek  turistlere  oranla  daha  duyarlı  oldukları   ortaya   çıkmıştır.   Diğer   yandan   turistlerin   daha   yüksek   yıldıza   sahip   otellerden  çevreye  duyarlılık  konusunda  daha  duyarlı  olmalarını  bekledikleri  görülmüştür.

| Sinop Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sinop, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim