Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Toptas, Veli" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    BRUNER’IN ZIHINSEL GELISIM ILKELERINE GÖRE ILKOKUL MATEMATIK DERS ve ÇALISMA KITAPLARINDA GEOMETRI
    (Ayse Burcu ULUSOY, 2017) Çekirdekçi, Sitki; Toptas, Veli
    Ögretim programlarinin etkili bir biçimde uygulanmasinda ders kitaplariönemli bir yere sahiptir. Teknolojide meydana gelen gelisime ragmen derskitaplari egitim ortamlarinin vazgeçilmez bir parçasi olmaya devam etmektedir.Bu nedenle ders kitaplarinin programa uygun bir sekilde hazirlanmasigerekmektedir. Buradan hareketle çalismada ilkokul matematik ders ve çalismakitaplarindaki geometri konularinin Bruner’ in zihinsel gelisim ilkelerine göreincelenmesi amaçlanmistir. Bukapsamda doküman incelemesi yoluyla 2016-2017 yilinda okutulan ilkokulmatematik ders ve çalisma kitabindaki geometri etkinlikleri incelenmistir.Etkinliklerin analizinde betimsel analiz teknigi kullanilmistir. Sonuç olarakders ve çalisma kitaplarinda çogunlukla imgesel temsil içeren etkinliklerin yeraldigi görülmüstür. Ögrenci ders ve çalisma kitaplarinda, Bruner' in bilisselgelisim ilkelerine göre eylemsel ve imgesel temsil içeren etkinliklere dahafazla yer verilebilir.

| Sinop Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sinop, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim