Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Ceylan, Kutalmis Emre" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Kültürel Mirasin Ekonomik Deger ve Marka Sehir Pazar Performansina Etkisi
    (Salih YILDIZ, 2018) Ceylan, Kutalmis Emre; Eravci, Abdullah
    Bazi sehirler için marka sehirçalismalarinin en önemli faktörlerinden biri kültürel mirastir. Bu çalismadamarka sehir pazarlamasi için kültürel miras tutumlari, farkindaligi, sadakative prestijinin ekonomik deger olusturmadaki rolü ve marka sehir ekonomik degeriiçinde algilanan sehir kalitesi, satin alma niyeti ve sehri yeniden ziyaretetme niyetinin pazar performansina etkisi incelenmektedir. Çalismanin amaci,kültürel miras tutumlarina, farkindalik, sadakat, prestij ve sehrin ekonomikdegerine dikkat çekerek marka sehir pazar çalismalarina katkida bulunmaktir.Çalisma sahasi olarak Sinop ili, kültürel mirasi çok olan ve marka sehirsöylemleri durumu üzerine seçilmistir. Diger bir ifadeyle, Sinop’taki kültürelmiras zenginligi ve markalasma söylemleri bu çalismaya sevk etmistir.  165 kisiyle gerçeklestirilen anket sonuçlarinagöre kültürel miras performansi içinde tutum, farkindalik ve prestij ekonomikdegeri etkilemede anlamli bulunurken, sadakatin ekonomik deger üzerindekietkisi anlamli bulunmamistir. Bununla birlikte kültürel miras tutumu,farkindaligi, prestiji degiskenlerinin sadakat ile birlikte marka sehir pazarperformansini etkilemede anlamli bulunmustur. Ekonomik deger altinda incelenen algilanan kalite, satin alma niyeti veyeniden ziyaret niyeti marka sehir pazar performansini etkiledigibelirlenmistir. Arastirma sonucu, özellikle miras bakimindan zengin olansehirlerin, markalasirken kültürel mirasin ekonomik degerini göz ardietmemeleri ve marka sehir pazar performansindaki rolünü dikkate almalarigerektigini göstermektedir.

| Sinop Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sinop, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim