Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Bilgihan, Anil" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Brand awareness, image, physical quality and employee behavior as building blocks of customer-based brand equity: Consequences in the hotel context
    (Elsevier, 2019) Surucu, Ozlem; Ozturk, Yuksel; Okumus, Fevzi; Bilgihan, Anil
    This study investigates the effect of Customer-Based Brand Equity (CBBE) on customer loyalty and further examines the mediatory roles of customer satisfaction and trust in the hotel industry. To accomplish this goal, a questionnaire was developed and data was collected from 918 hotel guests of 39 five-star hotels in 10 cities in Turkey. Results reveal that CBBE consists of brand awareness, physical quality, staff behavior, and brand image. Study results indicate that CBBE improves customer satisfaction and trust. Findings also reveal that to build customer loyalty, hotels should increase customer satisfaction, build trust, and develop CBBE. Theoretical and practical implications are discussed.

| Sinop Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Sinop, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim