Yazar "Çakir, Hüseyin" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Hizmet kalitesi baglaminda duygu analizi kullanimina yönelik bibliyometrik analiz(Isparta Uygulamali Bilimler Üniversitesi, 2023) Sur, Erhan; Çakir, HüseyinDuygu analizi çalismalarinin günden güne arttigi gözlenmektedir. Duygu analizi teknigi bilgisayar bilimleri içerisinde dogmustur, tekniginin farkli alanlarda kullanilabilir olmasiyla arastirmacilar farkli disiplinlerde bu teknigi kullanmaya baslamislardir. Isletmeler, rekabetin artmasiyla birlikte müsterilerini memnun edebilmek için hizmet kalitesini arttirmasi gerektigini anlamislardir. Insan davranislarinin dijitallesmesiyle olusan verinin duygu analiziyle islenebilmesi, isletmeler açisindan hizmet kalitesinin tespitinde önemli bir unsur haline gelmistir. Bu çalismada hizmet kalitesi baglaminda duygu analizinin literatürdeki yerinin belirlenebilmesi için bibliyometrik analizler yapilmistir. Çalismanin amacina ulasabilmesi için öncelikle duygu analiziyle ilgili çalismalarinin bibliyometrik analizi yapilmistir. Daha sonra ise duygu analizinin hizmet kalitesiyle kullanimina yönelik bibliyometrik analiz yapilarak duygu analizi tekniginin hizmet kalitesi baglaminda literatür degerlendirilmesi yapilmistir. Bibliyometrik analizlerin yani sira duygu analizi ve hizmet kalitesi baglaminda duygu analizi çalismalarinin baslik ve özetleri çalisma konularini ve tekniklerini belirleyebilmek amaciyla içerik analiziyle incelenmistir. Hizmet kalitesi alaninda duygu analizi tekniginin kullaniminin 2016 yilinda basladigi ve bu alanda yapilan çalismalarin henüz az oldugu ve belirli sektörlerde kullanildigi dikkat çekmistir.