Bulut, ElifErdoğan, EvrimŞardağ Karabulut, Melek2020-02-112020-02-112017Bulut, E., Erdoğan, E., & Karabulut, M. Ş. (2017). KOBİ'lerin Sosyal Medyanın Tutundurma Etkisine Bakışlarının Uygunluk Analizi İle Araştırılması 1. Business and Economics Research Journal, 8(3), 591.1309-2448https://hdl.handle.net/11486/1807https://doi.org/10.20409/berj.2017.68Sosyal medyanın müşteri ile ilişki kurmada, müşteriye değer yaratmada ve tutundurma faaliyetlerini yürütmedeki rolü tüm işletmeler tarafından artık fark edilmektedir. Günümüzde sermaye, insan kaynağı, pazarlama bilgisi ve teknoloji gibi eksiklikler nedeniyle gelişemeyen KOBİ’ler için sosyal medya pazarlaması bir fırsat olarak değerlendirilmektedir. Bu çalışmada KOBİ’lerin sosyal medyanın tutundurma etkisine bakış açıları uygunluk analizi ile araştırılmıştır. Araştırmada Sinop ilinde faaliyet gösteren 400 adet KOBİ’ye anket uygulanmıştır. Araştırma sonucunda KOBİ’lerin sosyal medyayı bir pazarlama aracı olarak gördükleri ancak tam olarak önemini kavrayamadıkları görülmüştür. Ayrıca KOBİ’lerin çeşitli tanımlayıcı özelliklerine göre sosyal medyanın tutundurma etkisine bakış açılarının farklı olduğu anlaşılmıştır.trsosyal MedyaSosyal Medya PazarlamasıKOBİUygunluk AnaliziKOBİ’lerin Sosyal Medyanın Tutundurma Etkisine Bakışlarının Uygunluk Analizi İle AraştırılmasıArticle8359161010.20409/berj.2017.68238001